حدیث نفس

امام صادق علیه السلام : دل به نوشتن آرام می گیرد.

حدیث نفس

امام صادق علیه السلام : دل به نوشتن آرام می گیرد.

حدیث نفس

بسم الله الرحمن الرحیم
مدت های خیلی زیادی پیش، قصد کرده بودم این بلاگ رو به یه سمت و سوی خاص ببرم و براش یه عنوان تعیین کنم.عنوانی که بتوان در آن قدم زد و عمیق شد.تا اینکه همان مدت ها پیش! یکی از دوستان پیشنهاد کرد نقد کتاب هایی رو که میخونم بنویسم.تا هم خوانده هایم ثبت بشود و هم قلمم محکم تر.خوب برای آدم کتاب خونی مثل من این موضوع خیلی خوبی بود و خودم هم خیلی خیلی پسندیدمش.اما خوب ! امان از امتحان و درس و ...
البته خوب زغال خوب هم بی تاثیر نبوده :-)
تا اینکه بالاخره تعطیلات پیش آمده مناسبت خوبی شد برای آنکه یک یا علی بگوییم و شروع کنیم به نوشتن. جدی نوشتن و مستمر نوشتن. ان شا الله...
--------------------------------------
دانشجوی کامپیوتر هستم. برای خودم یه دنیای قشنگ دارم و توش زندگی می کنم.
و مطالب این وبلاگ هم گوشه ای از دنیای منه...

پست ثابت

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


مدت های خیلی زیادی پیش، قصد کرده بودم این بلاگ رو به یه سمت و سوی خاص ببرم و براش یه عنوان تعیین کنم.

عنوانی که بتوان در آن قدم زد و عمیق شد.

تا اینکه همان مدت ها پیش! یکی از دوستان پیشنهاد کرد نقد کتاب هایی رو که میخونم بنویسم.

تا هم خوانده هایم ثبت بشود و هم قلمم محکم تر.

خوب برای آدم کتاب خونی مثل من  این موضوع خیلی خوبی بود و خودم هم خیلی خیلی پسندیدمش.


اما خوب ! امان از امتحان و درس و ...

البته خوب زغال خوب هم بی تاثیر نبوده بالاخره  

تا اینکه بالاخره تعطیلات پیش آمده مناسبت خوبی شد برای آنکه یک یا علی بگوییم و شروع کنیم به نوشتن. جدی نوشتن و مستمر نوشتن. ان شا الله...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

تب های دیگه ای هم در این بلاگ هست که من توش مطلب می زارم...

مثل مالتی مدیا و کارهای گرافیکی من ...

از اون ها هم بازدید کنید

و اگر پیشنهادی یا انتقادی داشتین خوشحال می شم بشنوم

یاعلی

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۲/۰۵/۰۷
زینب ...

نظرات  (۱۵)

۱۰ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۳۵ کبوتر و باز وبلاگی مخصوص روابط دختر و پسر
سلام. طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق.

با افتخار تمام شما رو در وبلاگ کبوتر و باز لینک کردم.

موفق باشید

پاسخ:
ممنونم ... من هم شما رو حتما لینک خواهم کرد.
یاحق...
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۲ کبوتر و باز وبلاگی مخصوص روابط دختر و پسر
سلام. یک نظر سنجی در مورد محتوای وبلاگ گذاشتم و چندتا اپ جدید هم دارم. در نظر سنجی شرکت کنید. ممنون
پاسخ:
سلام علیکم
با تشکر از اطلاعتون 
حتما خیلی زود سر خواهم زد ان شالله...
سلام علیکم،
به عنوان وبلاگی که تا الان از مطالبش بهره بردم و جالب بود با اجازه لینکتون کردم؛
فی امان الله...
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۸ کبوتر و باز وبلاگی مخصوص روابط دختر و پسر
سلام. پاسخ نظر سنجی داده شد.

ممنون از انتقادها و نظرات خوب شما بزرگوار.

خدا خیرتون بده.

سلام

مبارکه

۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۰ کبوتر و باز وبلاگی مخصوص روابط دختر و پسر
.... فَلا تَقُل لَّهُما أُفٍ ولاتَنهَرهُمَا وَ قُل لَهُما قَولاً کریماً.

به آنان [پدر و مادرت] اُف مگو و بر آنان [بانگ مزن و] پرخاش مکن و به آنان سخنی نرم و شایسته [و بزرگوارانه] بگو.

(سوره اسراء، آیه ۲۳)

یک سنگ ریزه، از اسمش پیداست؛ یعنی ریز است، ناچیز است. اما همین سنگ اگر در جوراب یا کفش باشد، تو را از رفتن و از حرکت باز می دارد. بعضی چیزها ریز است، ناچیز است اما انسان را از حرکت در راه خدا و به سمت خوبی ها باز می دارد. یکی از آن ها نامهربانی نسبت به پدر و مادر است هرچند کم و در حد گفتن اُف باشد.

+ لطفا در مورد مطالب به روزه شده وبلاگ کبوتر و باز نظرتون رو بفرمایید. ممنون
محسن
ممنون از لطفتون
پاسخ:
خواهش میکنم :)
سام علیک آبجی...
اول که:
بسم الله الرحمن الرحیم

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

سوگند به عصر [غلبه حق بر باطل] (۱)

 

وَالْعَصْرِ ﴿۱﴾

که اقعا انسان دستخوش زیان است (۲)

 

إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ ﴿۲﴾

مگر کسانى که گرویده و کارهاى شایسته کرده و همدیگر را به حق سفارش و به شکیبایى توصیه کرده‏اند (۳)

 

إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ ﴿۳﴾


این سوره مبارکه یه جورایی واس من دغدغس...
من جو گیر شدم که نکنه همون:
هل من ناصر ینصرنی امام زمان من و شما باشه زینب خانم...
غرض:
میگه ایمان آوردید و کار کنین...
راستش خیلی وقته میخوام کار کنم..
خب فعلا به ذهنم رسیده که
یه وبسایت بزنم و امام علی و معرفی کنم به زبان انگلیسی و فرانسوی...
خلاصش این الان به دهنم میرسه...ولی کلا ما کثیفیم..آدم درست و درمون کمه تو اکیپمون..
گفتم با شما در میون بزاریم...بلکم شما یه نظری بدی...
اصا خوبه؟ بده؟
قبلا انجام شده؟
شما آدم زیاد میشناسی...
گفتم با هم شروع کنیم...
ککم کم کلیپ و ... تو ش بزاریم..یا حتی ایجاد کنیم..
به هر حال واس آقا وقت نزاریم که اون دنیا عمرناتتتتت همون طبقه اول جهنمم رام بدن منو!!!
نظرتون؟
پاسخ:
سلام اقا اشکان
به به چه ایده خوبی
برای پاسخ به سوالتون باید بیشتر فکر کنم روش . همین جوری نمی تونم نظر بدم
می دونید که ما الان تو پیچ بیداری اسلامی هستیم
و شاید تو این زمینه کار کردن بیشتر مورد نیاز باشه
ولی حالا یه کم صبر کنید جواب کامل رو خواهم داد ان شا الله
تو این مدت رو ایدتون بیشتر کار کنید تا پخته تر بشه

ولش کنید دیگه حوصله اشو نخواهید داشت
پس پیگیرش باشید
براتون ارزوی موفقیت می کنم
یاعلی
سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی
دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی

سوختم در چاه صبر از بهر آن شمع چگل
شاه ترکان فارغ است از حال ما، کو رستمی

در طریق عشق بازی امن و آسایش بلاست
ریش باد آن دل که با درد تو خواهد مرهمی!

اهل کام و ناز را در کوی رندی راه نیست
رهروی باید، جهان سوزی، نه خامی، بی‌غمی

پاسخ:
:)
سلام زینب جان

وبلاگ خوبی داری

از نظراتت هم ممنون

موفق باشی
پاسخ:
خواهش می کنم.
براتون ارزوی موفقیت در زندگی رو دارم
در تمام مراحل زندگیتون
ان شا الله
سلام
آقای مولوی وبلاگ کبوتروباز رو آپ کرده...

مایل بودید سر بزنید.

مریم.

پاسخ:
به روی چشم :)

امام.علی(ع):دوستانی.که.به.فکر.هم.هستند.از.یاران.من.هستند.و.من.به.آنها.علاقه.دارم.وبرایشان.دعا.میکنم.

کارتون.عالی.بود.افرین

پاسخ:
ما مخلص امام علی علیه السلام هم هستیم :)
ممنون که سر زدین به ما
سلام خانومی
چرا دیگه نمیای تالار؟
جات خیلی خالیه
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۹:۱۹ شاگرد تنبل سابق
سلام خانم مهندس، آخه چرا اومدی اینجا، اصلا شکلک نیشخند نداره من بذارم که![نیشخند]  خوبی؟ چه خبر؟ 
میگم یه سوال، می خوام یه تلسکوپ بخرم، به نظرت چی بخرم؟ خودم یه نمونه دیدم این مشخصاتشه، خوبه به نظرت؟

تلسکوپ انعکاسی مدل 70076 بسیار بسیار تمیز
مارک دریسکو با رنگ طوسی
با کارتون و سی دی اطلاعات و نصب کالا
با سه پایه آلومینیوم قابل تنظیم
با سه لنزSR4mm , H12.5mm , H20mm
با دو لنز BARLOW 2X , 1.5X
با جا لنزی مدور قابل نصب روی سه پایه
قطردهنه 113 میلیمتر و قطر دهنه کوچک برای تابش کمتر 39 میلیمتر
با بزرگنمایی مفید 152 برابر چشم انسان بصورت شفاف و بزرگنمایی کلی 304 برابر
با محفظه پلاستیکی برای هر لنز
با میله استیل لرزش گیر تلسکوپ


قیمتش تقریبا حدود 300 تومنه، اگه نمونه بهتری با این حدود قیمت هستش و سراغ داری بهم بگو خوب؟ [نیشخند]

پاسخ:
سلام جناب شاگرد احوال شما
ببخشید مسافرت بودیم نتونستیم جواب بدیم
تلسکوپ رو برای کجا و چه کاری میخوای؟
اگر توی تهرانی توصیه نمی کنم
به خاطر هوای الوده ای که داره خیلی نمی تونی باهاش حال کنی
اما اگر هنوز ساری هستین چرا می تونه خوب باشه
به نسبت قیمتش قابلیت های خوبی داره
راستش من تازگیا تو بازار تلسکوپ نبودم نمی دونم مورد بهتری هم هست یانه
ولی برای شروع که به نظر واقعا کیس خوبی میاد
موفق باشی 
یاعلی
سلااااااااام!!
حال و احوال زینب جونی کم پیدااااااااااااااا؟!!
نو که اومد ب .........
آی آی آاآاآاآی......

قبلا بلاگفا که بودی آپ می کردی تو لیستم میومدو سر میزدم بت...اما الآن...
:(

ایشالله همیشه موفق باشی دوست قدیمی جون
:پی
این روزا کلللی التماس دعا!
یا حق.
پاسخ:
ای واااااااااااااااااااااااااای 
سلام فرزانه جان.
خیلی دارم سعی می کنم وبلاگم زنده تر از این باشه ولی حقیقتا وقت نمی کنم :(
خیلی خیلی خوشحالم کردی فرزانه عزیزم
بازم بهم سر بزن.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی